torsdag 4 februari 2021

Till ALLA Cf hjältar!♥️



J

ag vet att många av er mina vänner med CF där ute tycker det är jobbigt att läsa när man lägger upp vad man gjort med träning, blås mm. Ni ska veta att jag vet precis hur ni känner. Har oxå varit där! Man vill ju själv må så bra å när man vet att det finns en medicin inom räckhåll som kan göra att man mår så bra å ändå är den så långt borta! Samtidigt gläds man åt alla som får möjligheten då man vet hur det är å vara sjuk. Vet exakt hur det känns! Till er vill jag säga att jag tänker dagligen på er. Jag vill visa er vad medicinen gör och framför allt andra. Jag kämpar för att ni ska få samma chans till att må så här bra som jag gör. Det är ALLA Cf:are värda! Jag anser att om jag fått denna chans måste jag förvalta den väl och visa upp resultatet/resultaten för att öka chansen att just ni ska ha samma förmån. Det är min/våran skyldighet som fått ta del av Kaftrio nu att visa upp så vi kan övertyga berörda myndigheter om att satsa på Kaftrio och vår patientgrupp! Jag anser att det är vi skyldiga att köpa för var och en av er nu när vi fått den här möjligheten! Jag önskar av hela mitt hjärta att ni alla var och en ska få ta del av den här medicinen. Ni är min drivkraft i detta! Som vi så ofta säger nu mer håll i håll ut vi kommer klara detta! Jag vill krama er ALLA å hoppas att ni gör just detta håller i och håller ut för en dag står ni oxå där å kommer må så här bra å den dagen kommer ni förstå oxå varför man vill visa upp det man är med om med förvandlingen till ett mer friskt liv! Beundrar er alla kämpar där ute♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar