tisdag 30 augusti 2011

Mår lite halv taskigt väldigt trött i kroppen och hostig. Saken är den att nu mer har jag behandling i två veckor med dropp uppehåll högst två veckor. Det har gått två veckor nu sen senaste kuren. Om man räknar ut att jag får en behandling nu som är i två veckor så och har två veckors uppehåll så blir nästa kur lagom till vi åker till Turkiet i början av oktober. Inte att föredra. Så vi ska se om jag klarar mig till måndag som är nästan en vecka till och ganska långt när man redan nu mår lite halv taskigt utan att bli för dålig naturligtvis. Sen sätta in en kur i tre veckor då blir jag lagom klar till vi åker och kan förhoppningsvis klara mig under semestern och få må bra. Undertiden ska jag inhalera Collistein och äta Heracillin tabletter som inte hjälper egentligen men kanske förhindrar en försämring till nästa vecka. Allt för att försöka synka ihop det med resan. Bara hoppas att det funkar.

Man blir ju inte piggare av att titta ut genom fönstret direkt i det här ösregnet. Tur att man inte är pigg har man en anledning att ta det lugnt.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar