måndag 27 juni 2011

I dag fick jag beslut från Mjölbykommun att jag helt plötsligt inte beviljas parkeringstillstånd för handikappade vilket jag haft i 9 år redan. Nu när jag blivit sämre så är jag helt plötsligt inte berättigad till det längre. Bara för att jag när jag mår bra orkar gå mer än 500 meter vilket är typ 1 vecka i månaden. Men resten mår jag ju så dåligt att jag knappt orkar gå till stallet fram och tillbaka 100 meter totalt. Men det räknas inte. Att de inte tänker på vad mycket onödig energi det här tar för mig och andra som man kunde haft till annat. Ska skicka in en överklagan direkt.

Har haft ganska ont i mellan åt i ryggen. Har försökt att fixa med hagen så det blir lite lättare med in/utsläppet.

1 kommentar:

  1. Fick också överklaga. Har den om du vill läsa och få idéer. Tråkigt. Det är ju nu som du är i stort behov av det. Du blir ju tyvärr inte piggare : (

    Tror du har fått diskbråck !!

    Har nu bokat biljetter till Mumindalen åt Max och mig den 30 oktober klockan 15.00. Hoppas att det går bra.
    /Syrran

    SvaraRadera